امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

20ماهگی امیر محمد جون نفس مامانی

1393/7/26 12:23
310 بازدید
اشتراک گذاری

ش

سلام پسر قشنگم :

                  عشق زندگیم امیر محمدم

                                                 زندگی میکنم و

                                                             برایش دلیل هم دارم :

                                                                                                     محبت دوست داشتن تومحبت

فصل پاییز شروع شده امیرمحمد جان مامان این فصل و خیلی دوست داره کم کمک باید لباسای گرم واست بپوشم عزیز دل مامان قربونت برم که یاد گرفتی اسم مامانی رو ، بعضی وقتا که صدام میزنی بهم میگی سمانه خیلی شیطون شدی عزیزم تا من حواسم نیست میری رو میز میشینی و تمام وسایلای مامانی رو میریزی بهم هرچی از شیطونیات بگم کمه عزیز دلمبوس بیشتر از اون چیزی که تصورش کنی عاشقتم و دوست دارم محبتبغل

س مامان با امیر محمد و دختر خاله کیمیاس

راضیم از تو پاییز دوست داشتنی من

 می بوسم و می بویم برگهای زرد و قرمزت را

  نفس میکشم در هوایت

  بوی باران داری

  بوی خاک و برگ

  من بوی خدا میفهمم از تو

ش

پسندها (1)

نظرات (1)

نی نی عکس
26 مهر 93 13:31
ماشا الله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/