امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

سال96

1396/6/19 11:05
268 بازدید
اشتراک گذاری

امیرمحمد ،گل قشنگم،بود و نبودم آرزویم این است که دلت خوش باشد

نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند

نشود غصه دمی نزدیکت

لحظه هایت همه زیبا باشد

بوسبوسبوس

عکس زیبا و دوست داشتنی عید نوروز بابای گلم با نوه هایی شیرین و قشنگش

الا

جشنتولد ایلیا جان 8شهریورجشن

ل

من و بابایی و امیرمحمدم در شهر پاسارگاد(آرامگاه کورش کبیر)

ن

از سمت راست عشق خودم امیرمحمد و عزیزای خاله ایلیا و کیمیا و محمد حسین جان

ت

یکروز زمستونی که هم آفتاب بود و هم بارون موقع برگشتن از مهد کودک در حال حرکت رزمی

عزیزای من عاشقونه دوستتون دارم

ن

بروسلی های من بوس بوس بوووووس

ا

ای جاااانم چه ژستای قشنگی

4

دوست داشتنی های من پسرم کیمیا و ایلیا ( این عکس رو تازه پیدا کردم ایلیا جونم کچل کرده)

م

پسرم امیرمحمدم تمام هستی مامان لبخندت زیبا ترین و قششششنگترین هدیه به منه ،بارها بهت گفتم  وقتی میخندی  زیبا و دوست داشتنی تر میشی ،نفس مامان همیشه بخند حتی موقعی که غمگینی چون دنیا ارزش هیچ ناراحتی نداره بخند تا با خنده خودت قدرت بگیری ، امیرمحمدم فدای خندهات امیدوارم مثل یه کوه قوی باشی زمان میگذره و تو بزرگ و بزرگتر میشی و من تمام تلاشم و میکنم تا وقتی کنارتم تمام ناراحتیاتو و اشکاتو بگیرم و فقط و فقط شادی و خنده بهت هدیه بدم ،  تماااام و تنها امیدم عاشقونه دوستت دارمبوسمحبتبغل

پسندها (2)

نظرات (0)