امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

21ماهگی پسر ناز مامان و بابایی

1393/7/28 10:59
306 بازدید
اشتراک گذاری

امیر محمد 21 ماهه شده

س

امیر محمدم ، امید زندگیم روز به روز که بزرگ میشی، شیرینکاریاتم قشنگتر میشه پسرم خیلی مهربون و دوست داشتنیه بوسه هات شیرین ترین هدیه ای هست که به مامان و بابا  میدی عزیز دلم هر کی زنگ بزنه گوشی بر میداره میگه " الو سلام خوبی " وقتی تو حیاط گربه میبینه داد میزنه گربه سلام ،توتو سلام فکر میکنه باید به هاپو و گربه و توتوام سلام کنه صبح که میبریمت خونه مامان جون تا مامان و بابایی برن سرکار نگاه به خیابون میکنی تا اتوبوس میبینی داد میزنی با انگشتت اشاره میکنی اتوبوس بابا اتوبوس هر ماشینی که جالبه و اسمشو بلد نیستی میگه این چیه قربون کنجکاوی پسر گلم برم پسرم خودش میره سراغ یخچال و بستنی برمیداره نوش جونت عمرمبوسمحبت

نفسم

بخاطر تو خورشید را قاب میکنم و بر دیوار دلم میزنم

بخاطر تو کلماتم را به باغهای بهشت پیوند میزنم

عزیزم من بخاطر تو همه کار میکنم

بهشت من دوستت دارم

 

امیر محمدم با ایلیا در باغ بابا جون

پسرای قشنگ قبل از عکس گرفتن در حال غذا خوردن بودن و لباساشونو کثیف کردن

س

پسندها (1)

نظرات (0)