امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

امیرمحمد من در 6 ماهگی

1392/5/22 9:18
780 بازدید
اشتراک گذاری

امیر محمد و دوستش

سلام مامانی عزیز دلم

امیرمحمدم تمام هستی نفسم خیلی دوستت دارم الهی مامان فدات شه تو تنها کسی هستی که تو زندگیم اینقدر دوسش دارم عصرا که با بابایی میری پیاده روی تو دلم آشوبه تا بیای پیشم،  تو تنها دلیل بودنمی تو دنیا پس همیشه کنارم باش تا بتونم جونمو فدای وجودت کنم

الانم با بابایی رفتی بیرون منم دلم خیلی برات تنگ شدهقلب

عاشقتمممممممم مامانی قلب

للل

کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی رایان کوچولو
27 مرداد 92 12:04
عزیز خاله چقدر بانمکی. خداحفظت کنه ایشالله
رایان من دو روز از شما بزرگتره خاله


منم بووووس
مامانی رایان کوچولو
27 مرداد 92 12:06
بااجازه لینکت کردم خاله گلی


ممنونم لیلا جون
شیما مامان شاهین کوچولو
11 مهر 92 0:49
عزیزمیییییییییییی خوشگل خاله