امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

امیرمحمدم در سفرهای سال95

1395/9/29 9:31
345 بازدید
اشتراک گذاری

امیرمحمد گل پسرمبوس

سلام نفس مامانی ، با تمام وجودم عاشقانه دوستت دارم و لحظه لحظه بزرگ شدنت زیباترین روزارو با تو سپری میکنم ، از اینکه احساس قدرت میکنی تا میبینی مامان سوسک میبینه میترسم بهم میگی برو کنار دمپایی بر میداری میکشیش لذت میبرم از اینکه موقع سرماخوردگی قرص دهنم میکنی بعد آب ، میگی بخور زود خوب بشی احساس غرور میکنم هرچی از خوبیات بگم کم گفتم فقط چیزایی که الان یادم امد رو چندتاش گفتم امیرمحمدم بابت بودنت ،خندیدنت، شیرین زبونیت ...همه و همه از خدا سپاس گذار و شاکرم که بهترین فرشته زمینیش رو به من هدیه داده . دوستت دارم با تمااااااام وجودممحبت

تو که هستی هر روز را نه

هر ثانیه عشق است...

 

سس

عکس خانوادگی در سفر بوشهر

س

سس

ذ

ی

سفر مشهد که با عمه اسیه و دختر عمه فاطمه بابایی رفتیم

ی

پسر گلم با بابایش تو حرم امام رضا (ع)

ر

پسر گلم مشهد رفته موجهای خروشان کلیم بهش خوش گذشت بابایی میگفت با اصرار اوردمش بیرون 5 ساعت تو آب راضی نمیشدی بیای بیرونبوس

 د

این عکسم مربوط بعد تحویل سال95 هست

 ا

پسندها (1)

نظرات (0)