امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

تولد پسر گلم امیر محمد جون

1393/11/27 9:33
7,561 بازدید
اشتراک گذاری

                        س

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

محبتتولدت مبارک پسرممحبت

شسشس

پسرم ، قشنگترینم ، عزیزی عزیزی عزیزی دوست دارم انقدر که نمیتونم اندازش رو بگم اما میدونم با تو دنیارو دارم باتو زنده ام و باتو قشنگترین خاطرات زندگیمو ورق میزنم امیرمحمد جان لبخندت ،بوسهات،نگاهت و وجودت همه و همه زیباترین نعمتی است که خدا به ما هدیه کرده بوسبغل

شبا تمام وجودم عاشقتمس

                               

خیلی خوش گذشت ما بودیم و عمه فاطمه با ابوذر کلی شادی کردیم شب تولد پسر گلم این عکسم عمه فاطمه گرفت که پسر گلم بعد کلی شادی تو بغل مامان خوابش برد

                

محبتپسر گلم 2ساله شدمحبت

مبارکت باشه انشالله که زندگیت پر از شادی و خنده باشه و هرچی غمه ازت دور  و خدا مراقبت و پشت و پناهت باشه با تمام وجود آرزو میکنم عاقبت به خیر بشی عزیز دلم دوست داردبغل

                 s                 

                             س

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فاطمه جون
27 بهمن 93 10:31
تولدت مبارک خاله جون
LALAII
3 مرداد 94 11:05
کیکش خیلی خوشگله تولدش مبارک