امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

شاهزاده کوچولوی ما

16ماهگی امیرمحمد جان

1393/4/23 11:47
296 بازدید
اشتراک گذاری

aaaaaas s        ssdی

سلام عزیز دلم امیر محمد جان

پسر گلم این روزا خیلی شیطون و دوست داشتنی تر شده مامانیم کارای شرکتش خیلی زیاد شده وقتی میام خونه خیلی خستم در حالی که پسر گلم دوست داره با هم بازی کنیم منم تسلیم میشم اما چه لذتی داره وقتی صدای خنده هات ، بوس کردنت وقتی دستتو میندازی دور گردن مامانی و میگی عزیزم تمام خستگی از تنم بیرون میاد و انرژی میگیرم امیرمحمد خیلی دوستت دارم تو خیلی پسر مهربون و با محبتی هستی خدارو شکر میکنم از بودنت پیش من و بابایی امیر محمدم ظهرا با مامانی بازی میکنه بعضی وقتا بعد از ظهر و قتی بابایی دوباره میره سر کار  پسر گلمو سوار دوچرخه میکنم و میبرم پیاده روی و شب که میشه دیگه مامانی معاف میشه و با  بابایی دی دی (ماشینت ) بازی میکنه پسرم میشینه تو ماشینش و بابائیم می چرخونتش کلی دوست داری و ذوق میکنی و از دور با مامان بای بای میکنی الهی من فدات شم عزیز دلم تمام هستی منمحبتبغلعزیزم

 

امیر محمدم

دستهایم نمیرسند تا ستاره ی آرزوهای محال را برایت بچینم

"ولی آنچه از چیدن ستاره ها برایم مهمتر است تحقق رویای ناب

آرامش توست که از صمیم قلب برایت آرزومندم ".

س

جانم

جانم

 

 

 

س

پسندها (3)

نظرات (1)

parisa
18 مرداد 93 12:46